بیش ازصد ها دستگاه در طول 20 سال سابقه ساخت دستگاه آسیاب
ENG | العربیه : site in
توجه به جزئیات؛وجدان کاری انصاف و قدرت بالای دستگاه ، علت رضایت مشتریان ماست
logo
آذر آسیاب

سازنده تخصصی انواع آسیاب ، خطوط بازیافت ، سنگین کن و وان شستشو

کیفیت بالا و قیمت مناسب به علت سری سازی و تولید انبوه

9122525130(98+)


سرآغاز سایت گروه تخصصی آذر آسیاب


موضوعات : مقالات

بسم الله الرحمن الرحیم

این سایت با هدف معرفی کالاها و خدمات مجموعه صنعتی آذر آسیاب ، سازنده تخصصی انواع خط بازیافت پلاستیک  شامل دستگاه آسیاب مانند آسیاب پلاستیک و دستگاه خردایش سبد میوه و پت و…. دستگاه لجن گیر و شنگیر -وان شستشو وشناورسازی -سانتریفیوژ – دستگاه خشک کن لوله ای چند مرحله ای و دستگاه کندر به مشتریا عزیز ارایه شده است.

امید است اولا به درگاه پروردگار قبول بیافتد و بعد بتوانیم در این بازار آشفته که متاسفانه عده ایی با سو استفاده از خریداران دستگاه های نامرغوب و فاقد کیفیت ارائه می کنند، حرکتی کرده باشیم.



Tags: , , , , , ,

درباره ما
  • plastic
    دستگاه آسیاب

    این شرکت سازنده حدود سال 1380 شروع به ساحت دستگاه آسیاب انواع پلاستیک و پت و سبد و اسیاب های کوچک کنار دستگاه تزریق و انواع دیگر اسیاب تایر و چوب و ... نموده و توانسته ظرفیت فعلی خود ر ا به هر دو روز ساخت یک دستگاه آسیاب برساند.

    تجربه و ساخت سری دستگاه اسیاب باعث کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کاری گردیده است.به امید اینکه کار و محصولی اماده کرده باشیم که در خور تحسین و در شان خودمان و صنعتگران گرامی باشد

    لیست کامل محصولات شرکت شامل خط کامل بازیافت و انواع اسیاب را در این سایت به صورت مشروح تقدیم کرده ایم، شماره های تماس ما در صفحه تماس با ما موجود است.


محصولات مرتبط