بیش ازصد ها دستگاه در طول 20 سال سابقه ساخت دستگاه آسیاب
ENG | العربیه : site in
توجه به جزئیات؛وجدان کاری انصاف و قدرت بالای دستگاه ، علت رضایت مشتریان ماست
logo
آذر آسیاب

سازنده تخصصی انواع آسیاب ، خطوط بازیافت ، سنگین کن و وان شستشو

کیفیت بالا و قیمت مناسب به علت سری سازی و تولید انبوه

9122525130(98+)


فیلم خط بازیافت پت نصب شده چند ماه قبل


موضوعات : ماشین الات بازیافت

فیلم خط کامل بازیافت ضایعات پت که قبلا نصب و راه اندازی شده بود.

دستگاه آسیاب به کار برده شده در این خط دهنه 100 شمشیری می باشد.دستگاه خردکن ضایعات بطری پت سنگین ساخت در این خط قرار گرفته است.دستگاههای بازیافت ساخته شده توسط اذر اسیاب قادر به بازیافت ضایعات بطری پت و قوطی نوشابه و ابمعدنی پلاستیکی ست.

در این سیستم تنها یک هات واش به کار رفته است که در خطوط جدید دو هات واش برای شستشوی بهتر بار استفاده می شود و از سه وان اب سرد نیز بهره می گیریم.

داشتن دو هات واش(دابل هات واش) باعث می شود کیفیت بار pet ریساکل شده خروجی بسیار بالا برود.(این خط صرفا به مشتریان واقعی و حتمی قابل نمایش است.به دلیل نکات ریز و زحمت زیاد گروه صنعتی اذر اسیاب و متاسفانه کپی برداری همکاران اماده خور و گرامی)

قیمت خط تولید بازیافت پت هات واش ؛ جدید ما به دلیل سری سازی کمتر شده است و با قیمت و کیفیتی بسیار عالی تقدیم صنعتگران و کارافرینان گرامی می شود.



Tags: , , , , ,

درباره ما
  • plastic
    دستگاه آسیاب

    این شرکت سازنده حدود سال 1380 شروع به ساحت دستگاه آسیاب انواع پلاستیک و پت و سبد و اسیاب های کوچک کنار دستگاه تزریق و انواع دیگر اسیاب تایر و چوب و ... نموده و توانسته ظرفیت فعلی خود ر ا به هر دو روز ساخت یک دستگاه آسیاب برساند.

    تجربه و ساخت سری دستگاه اسیاب باعث کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کاری گردیده است.به امید اینکه کار و محصولی اماده کرده باشیم که در خور تحسین و در شان خودمان و صنعتگران گرامی باشد

    لیست کامل محصولات شرکت شامل خط کامل بازیافت و انواع اسیاب را در این سایت به صورت مشروح تقدیم کرده ایم، شماره های تماس ما در صفحه تماس با ما موجود است.


محصولات مرتبط