بیش ازصد ها دستگاه در طول 20 سال سابقه ساخت دستگاه آسیاب
ENG | العربیه : site in
توجه به جزئیات؛وجدان کاری انصاف و قدرت بالای دستگاه ، علت رضایت مشتریان ماست
logo
آذر آسیاب

سازنده تخصصی انواع آسیاب ، خطوط بازیافت ، سنگین کن و وان شستشو

کیفیت بالا و قیمت مناسب به علت سری سازی و تولید انبوه

9122525130(98+)


قیمت دستگاه اسیاب پلاستیک ساخت آذر آسیاب


موضوعات : دستگاه آسیاب , دستگاه آسیاب پلاستیک

قیمت هر کالای صنعتی به تعدادی فاکتور بستگی دارد

این فاکتور ها عبارتند از :

1- وزن اهن یا متریالی که استفاده شده

2- کیفیت قطعات مانند بلبرینگ و تسمه  و الکتروموتور

3- هزینه های تولید دستگاه مانند هزینه کارگر و اب و برق و دستگاه تراش  و …

4- توقع سوددهی سازنده دستگاه از هر دستگاه

 

 

قیمت خردکن و اسیاب کن ضایعات پلاستیک

قیمت دستگاه اسیاب پلاستیک

آذر آسیاب سعی کرده است تا وزن دستگاه خردکن و اسیاب کن ضایعات پلاستیک سبد لاک و … را سنگین بگیرید.علت این کار آنست که چون دستگاه آسیاب و خردایش تحت فشار قرار داد.

زمانی را در نظر بگیرید که اهنی داخل اسیاب سهوا بیافتد و به دستگاه صدمه بزند.اگر بدنه دستگاه سنگین نباشد و یا شفت و زیر تیغه ها سنگین نباشند ، صدمه به دستگاه بسیار زیاد خواهد بود.

متریال استفاده شده در دستگاههای ما اکثرا ایرانی و با برند معروف هستند:

  • یاتاقان پارس
  • الکتروموتور ایرانی(سفارش مشتری)
  • سیم جوش مورد استفاده سایز 5 آما
  • اهن الات ورق از فولاد مبارکه
  • ناودانی 16 از شکفته مشهد(ناودانی صنعتی بدون موج و …)
  • بلبرینگ برنجی استوانه ایی(نه ساچمه ایی)

 

اما دلیل اصلی قیمت مناسب دستگاه اسیاب پلاستیک و سبد و بطری پت و … ساخت اذر اسیاب در مورد دیگر می باشد:

 

متد کاری آذر آسیاب بر مبنای شعار :  “سود کمتر=فروش بیشتر=سود بیشتر” می باشد به این معنا که اذر اسیاب از هر دستگاه تنها درصد کمی سود متصور می شود و علاوه بر این با ساخت تعداد بالا هزینه های تولید را سرشکن کرده است.

برای مثال اگر شما ده عدد یاتاقان بخرید باید یک جفت یاتاقان را یک میلیون و چهارصد هزار تومان بخرید ولی اگر 300 عدد یاتاقان را از تولید کنند اصلی سفارش دهید یک جفت یاتاقان را یک میلیون خرید می کنید.

مورد بعدی در صنعتی سازی است

 

دستگاه اسیاب پلاستیک

راز قیمت مناسب دستگاه اسیاب پلاستیک اذر اسیاب(24 دستگاه اماده تحویل فوری در انبار جانبی اذر آسیاب)

اگر اهن الات صد دستگاه اسیاب پلاستیک را به برشکار cnc بدهید بسیار مقرون به صرفه تر و صد البته دقیق تر است تا کارگری با دست شروع به برش کند و هر قطعه به یک شکل باشد و هزینه  هم بسیار بالاتر می رود.

 

دلیل دیگر مناسب بودن قیمت دستگاههای اذر اسیاب عرضه مستقیم از سازنده به خریدار می باشد تا قیمت حداقل چند میلیونی کمتر شود.

 

کارگاه و شرکتهای کوچکی را در نظر بگیرید که تعداد دستگاه اسیاب کمی تولید می کنند هزینه های تولید و اجاره و کارگر و رفت و برگشت و … هم بالاست و اهن الات و الکتروموتور و بلبرینگ و سیم جوش و … را از مغازه ها با 40 درصد قیمت بالاتر خرید می کنند و در انتها توقع دارند تا از یک اسیاب سود بالایی بردارند. ترفند انها هم اینست که “چون دستگاه اذر اسیاب به صورت صنعتی و تعداد بالا ساخته شده و ما با دست می سازیم پس دستگاه ما بهتر است” در حالیکه در تمام دنیا ، صنعتی سازی باعث افزایش دقت و کاهش قیمت می شود اما متاسفانه در کشور ما هنوز به روش سالهای 1950 عمل می شود.



Tags: , , , , , , , , , , , ,

درباره ما
  • plastic
    دستگاه آسیاب

    این شرکت سازنده حدود سال 1380 شروع به ساحت دستگاه آسیاب انواع پلاستیک و پت و سبد و اسیاب های کوچک کنار دستگاه تزریق و انواع دیگر اسیاب تایر و چوب و ... نموده و توانسته ظرفیت فعلی خود ر ا به هر دو روز ساخت یک دستگاه آسیاب برساند.

    تجربه و ساخت سری دستگاه اسیاب باعث کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کاری گردیده است.به امید اینکه کار و محصولی اماده کرده باشیم که در خور تحسین و در شان خودمان و صنعتگران گرامی باشد

    لیست کامل محصولات شرکت شامل خط کامل بازیافت و انواع اسیاب را در این سایت به صورت مشروح تقدیم کرده ایم، شماره های تماس ما در صفحه تماس با ما موجود است.


محصولات مرتبط