بیش ازصد ها دستگاه در طول 20 سال سابقه ساخت دستگاه آسیاب
ENG | العربیه : site in
توجه به جزئیات؛وجدان کاری انصاف و قدرت بالای دستگاه ، علت رضایت مشتریان ماست
logo
آذر آسیاب

سازنده تخصصی انواع آسیاب ، خطوط بازیافت ، سنگین کن و وان شستشو

کیفیت بالا و قیمت مناسب به علت سری سازی و تولید انبوه

9122525130(98+)


نکات مهم قبل از شروع کار بازیافت پت – حتما بخوانید


موضوعات : مقالات

مهمترین نکته برای آذر اسیاب سود کردن فرد و شرکتی ست که دستگاهی را از ما خریداری می کند.اگر مشتری دستگاه ما ؛ در کارش موفق بود و سود کرد ؛ فروش ان دستگاه برای ما موفقیت امیز بوده است و از کار خود رضایت خواهیم داشت و صددرصد کار ما نیز پیشرفت خواهد کرد.

برهمین فلسفه کاری؛ما تلاش داریم افراد را از زیانهای احتمالی و نکات مهم در این کار مطلع کنیم و این نوشته نیز بر همین مبنا تهیه گردیده است.

اگر شما می خواهید کار بازیافت نایلون و یا بطری پت و نوشابه و اب معدنی و یا پلاستیک و هر نوع کار بازیافتی را شروع کنید باید نکات مهم زیر را در نظر داشته باشید:

1-سود بازیافت پلاستیک در حد پول پارو کردن نیست

بسیاری از شرکتها “در باغ سبز” به شما نشان می دهند و با نشان دادن غیر واقعی سود انچنانی فرد را به طمع می اندازند و همین شرکتها که بر پایه فریب شکل گرفته اند، دستگاه را چند برابر قیمت می فروشند.

پس اولین نکته این ست که میزان سود بازیافت پلاستیک و پت را از فروشنده دستگاه نپرسید چون به احتمال بالا سود انچنانی به شما خواهد گفت.

آذر اسیاب هرگز به مشتریان خود سود انچنانی قول نمی دهد و ما در این مواقع به مشتری راهکاری واقعی و عملی نشان می دهیم که در ادامه ذکر خواهد شد.

2-اگر تازه کار هستید، حتما قدم به قدم و مرحله به مرحله وارد این صنعت بشوید.

ایا شما شخصا ، سابقه ایی در صنعت بازیافت دارید؟اگر دارید که خودتان مطلع هستید و اگر اولین بار است که می خواهید به این کار وارد شوید باید قدم به قدم وارد شوید.به چه صورت؟

به تازگی شرکتی را در تهران دیدیم که دوره اموزشی می گذاشت برای بازیافت و از هر فرد 1.5 میلیون تومان دریافت می کرد و کلی اطلاعات کاغذی روی برگه ها در طی دو روز می نوشتند و اگر 20 نفر در این دوره شرکت کنند برای این شرکت 30 میلیون سود می شد.و در کلاسها هم بیشتر تبلیغ دستگاههای خودشان بود و سعی در کسب مشتری از بین نو اموزان دارند.

3-از سازنده بخرید نه واسطه

بسیاری هستند که گروهی دانشجویی و استارت اپ تشکیل داده اند و بدون اطلاع از واقعیات کار با استفاده از کتب خارجی و فیلم های اینترنتی و پرس جو از این فرد و ان فرد، اقدام به اموزش بازیافت و فروش دستگاه می کنند.

مراقب این افراد باشید چون اطلاعات زیادی دارند اما این اطلاعات متاسفانه با بازار منطبق نیست.
این افراد هیچ اطلاعات فنی دقیقی از دستگاه ندارند و دستگاهها را به تراشکار سفارش می دهند که ساخته شود و هر از گاهی با تراشکاری به دلایلی به هم می زنند و تراشکار دیگر سفارش می دهند و هر دستگاه به یک گونه است و اگر توجه کنید دائما دستگاههایشان تغییرات زیاد و متفاوتی دارد و هر دستگاه به یک شکل است.

در مقالات بعدی روشهای عملی برای اطلاع از سود این کسب و کار و مراحل بازیافت پلاستیک در سایت http://plasticgrinding.ir درج خواهد شد.



Tags: , , ,

درباره ما
  • plastic
    دستگاه آسیاب

    این شرکت سازنده حدود سال 1380 شروع به ساحت دستگاه آسیاب انواع پلاستیک و پت و سبد و اسیاب های کوچک کنار دستگاه تزریق و انواع دیگر اسیاب تایر و چوب و ... نموده و توانسته ظرفیت فعلی خود ر ا به هر دو روز ساخت یک دستگاه آسیاب برساند.

    تجربه و ساخت سری دستگاه اسیاب باعث کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کاری گردیده است.به امید اینکه کار و محصولی اماده کرده باشیم که در خور تحسین و در شان خودمان و صنعتگران گرامی باشد

    لیست کامل محصولات شرکت شامل خط کامل بازیافت و انواع اسیاب را در این سایت به صورت مشروح تقدیم کرده ایم، شماره های تماس ما در صفحه تماس با ما موجود است.


محصولات مرتبط