بیش ازصد ها دستگاه در طول 20 سال سابقه ساخت دستگاه آسیاب
ENG | العربیه : site in
توجه به جزئیات؛وجدان کاری انصاف و قدرت بالای دستگاه ، علت رضایت مشتریان ماست
logo
آذر آسیاب

سازنده تخصصی انواع آسیاب ، خطوط بازیافت ، سنگین کن و وان شستشو

کیفیت بالا و قیمت مناسب به علت سری سازی و تولید انبوه

9122525130(98+)


فروش دستگاه آسیاب بطری پت


موضوعات : دستگاه آسیاب , دستگاه آسیاب پت

بطری های پت که شامل بطری های شفاف اب معدنی و نوشابه می باشند ، به خاطر مصرف زیاد روز به روز نیاز به بازیافت شان بیشتر می شود.دستگاه های ساخت اذر اسیاب برای خردکردن بطری پت و پلاستیک با قدرت بالا طراحی شده اند.

دستگاه آسیاب بطری پت و پلاستیک

دستگاه آسیاب بطری برای خردکردن ، بطری های پت که اکثرا در کشور ما بطری نوشابه و اب معدنی هستند می باشد.
در مطلبی به زودی به بررسی نحوه بازیافت پت به صورت اسیابی و خط هات واش خواهیم پرداخت و مطالب مهمی در این باره خدمت دوستان ارائه خواهیم نمود.
دستگاه های ساخته شده توسط ما قادر به اسیاب هر نوع پلاستیک و بطری پت می باشند.

قیمت دستگاه آسیاب پت

بسته به دهنه آسیاب قیمتهای ان متفاوت است.اگر قصد بازیافت بطری پت را دارید، پیشنهاد ما حداقل دهنه 80 می باشد.البته اگر بار بیشتری دارید دهنه 100 و 120 انتخاب کنید.

دستگاه آسیاب پت دهنه 120

 

برای دریافت قیمتها با مسئول فروش شرکت اذر اسیاب به شماره 0912.25.25.130 تماس حاصل فرمایید.

البته شایان ذکر است که قیمتهای آذر اسیاب با توجه به تولید به صورت سری و انبوه و خرید آهن در تناژ بالا و الکتروموتور در تعداد بالا، و سری سازی به شدت بهینه شده اند .توجه کنید که سری سازی باعث افزایش کیفیت نیز گردیده است.

 

خردکن ضایعات پت و بطری نوشابه و اب معدنی

 

چنانچه تمایل به دریافت نمونه های ساخته شده توسط ما دارید در قیمت فیلم و عکس که توسط مشتریان سابق ما ارسال شده اند، قادر به رویت فیلم نمونه های خردکن های پت و پلاستیک ما هستید.

رضایت و سود کردن مشتری مهمترین اصل ما در فروش دستگاه آسیاب می باشد.لذا سعی کنید قبل از خرید اسیاب ، از سودده بودن کار اطمینان داشته باشید.

خرید و فروش دستگاه آسیاب پت

قابل توجه خریداران و فروشندگان دستگاه آسیاب پت ، شرکت اذر اسیاب به اطلاع می رساند که در صورتی همکاری در فروش دستگاههای ما شرایط خاصی را برای همکاران مدنظر دارد.

عکس دستگاه اسیاب بطری پت

دستگاه خرد و اسیاب پت با شاستی بسیار مقاوم و دولنگره

 

هم اکنون حدود 15-16 نفر از همکاران و سازندگان خط هات واش ، اسیابشان را از ما تهیه می کنند و ما به هیچ وجه کاری به قیمت فروش و مشتریان رهنمون شده از جانب انها نداریم و متعهد به پرداخت هر نوع حق بازاریابی از جانب همکاران هستیم.

مشخصات دستگاه اسیاب پت

در نوشته بعدی تمام مشخصات دستگاه آسیاب پت ساخته شده توسط گروه فنی اذر آسیاب به صورت ریز و معتبر ارائه خواهد شد.

جهت مطالعه اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید:

دستگاه آسیاب پت



Tags: , , , , , , ,

درباره ما
  • plastic
    دستگاه آسیاب

    این شرکت سازنده حدود سال 1380 شروع به ساحت دستگاه آسیاب انواع پلاستیک و پت و سبد و اسیاب های کوچک کنار دستگاه تزریق و انواع دیگر اسیاب تایر و چوب و ... نموده و توانسته ظرفیت فعلی خود ر ا به هر دو روز ساخت یک دستگاه آسیاب برساند.

    تجربه و ساخت سری دستگاه اسیاب باعث کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کاری گردیده است.به امید اینکه کار و محصولی اماده کرده باشیم که در خور تحسین و در شان خودمان و صنعتگران گرامی باشد

    لیست کامل محصولات شرکت شامل خط کامل بازیافت و انواع اسیاب را در این سایت به صورت مشروح تقدیم کرده ایم، شماره های تماس ما در صفحه تماس با ما موجود است.


محصولات مرتبط